12 Temmuz 2011 Salı

BEN BİLE

Şunu anladım ki: Ben bile kendi yaptığım-elimde olmasa da- şeyden sıkılmışım.
Sanırım iki gün rüyamda önce tanımadığım bir kişiye aşık oldum. Rüyamın şu kısmı çok güzeldi: Ben otobüs mü ne bekliyorum. Ancak, üzgünüm biraz. O geliyor. Ya çok az bir samimiyetimiz var. Ya hiç tanışmıyoruz. Ya da aynı sınıftayız. Biraz çok seçenek oldu ancak unuttum. Bir de bu aralar hep liseli rüyalar görüyorum. Lise bitti benim ya. Bir yıl oldu alışamadım mı yoksa. :)
Neyse işte o geliyor ben beklerken. Sanırım ayakta durmakta güçlük çekiyorum. O da ''Elimi tut istersen.'' diyor. Eline bakıyorum .'' Elin dolu ama.'' diyorum. O da gülümsüyor. '' Diğer elim de var ama. '' diyor.
Biraz saçma biliyorum konuşma ama. :) ''Diğer elim de var ama.'' Benim de 10 tane elim var. :D gibi. Ancak; çok tatlı geldi.
İşte sonra kalktım. Rüyamı düşündüm. Çok mutlu oldum. Gülümsedim. Rüyamı canlandırdım sürekli aklımda. Şimdi anladım ki o acımasız erkeği sevmekten çok sıkılmışım. 3 günde benim yüreğimi bin bir parçaya ayıran adamı aylardır sevmekten çok sıkılmışım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder