16 Temmuz 2011 Cumartesi

KÖTÜ GÜN

Öyle kötü bir gün geçirdim ki... Ve günün sonunu beklerken,bir an önce gün bitsin diye beklerken karşıma kötü bir sürpriz çıktı.
Bazen herkesin bana, özellikle bana , haksızlık yaptığını, beni umursamadığının düşünüyorum. Ve de bu düşünce beynimde öyle uzun süre yer kaplıyor ki...
Yani diyelim ki; iki kişi tümüyle aynı şeyi yaptı diyelim.İkisine de aynı değerin verilmesi gerekmez mi?!...
Ancak; aynı şeyi ben yaptığımda ya ben görünmez oluyorum ya da yaptığım iş görünmüyor. Yani başka açıklaması olamaz. Çok sık başıma geliyor. Şunun gibi; bir resim çizdiniz arkadaşınızla. İkisi de orta derece. Ancak; öğretmeniniz size 60 ona 70 veriyor. İşte bunun gibi, hak ettiğimi alamıyorum. Ben kendimi biliyorum. İyi ya da kötüyüm. Evet... Ancak bazı şeylerin önem kazanması için o kişinin verdiği değer önemli oluyor ne yazık ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder