16 Şubat 2012 Perşembe

RADYO

Radyo dinlemeyi sever misiniz? Ben izlemeyi severim. Yeterince üşüdüyseniz konuya geçelim.
Ben radyoyu çok severim. Hem televizyon gibi değil kliplenmemiş bir şarkıyı dinleme gibi bir olanağınız da var. Ne bileyim seviyorum ben;ancak  sevmediğim yanları da var. Mesela radyo sunucularının daha şarkı bitmeden konuşmaya başlaması,şarkıya eşlik etmesi. Adam şarkıcı olamamış acısını bizden çıkarıyor. : D Bir de şarkının bitmesine baya varken konuşanlar, bazı şarkıların en sevdiğim kısımları sonları oluyor. Na'payım? :) Alınmasınlar yalnız sakın sözlerime. :)
Bir de şu cızırtı olayı... Ya o aralık var ya 86.0 108.0 arası mı ne. O aralık genişletilemez mi? Mesela bir kez arabesk şarkısını Bruno Mars'ın son şarkısı sandım. : D Bazen öyle cızırtı oluyor ki şekilden şekile giriyorum. Odanın içinde adım atmadığım yer kalmıyor.
Bu sorun benim radyoyu bu sıralar dinlememin nedeni ne yazık ki. Uzun süredir bu yüzden dinlemiyorum. Eğlence değil işkence oluyor olay çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder