12 Şubat 2012 Pazar

RIHANNA


Çok seviyorum bu görselleri. Bloguma sık olmasa da giren-gerçi ne yazık ki bir takipçi kitlemin olduğunu sanmıyorum- Rihanna sevgimi bilir.
Sayfalarca yazabilirim.
Hep kısa kesiyorum.
Ancak, yazmak istiyorum.
Ben yabancı müzik hiç sevmezdim önceleri. Üç kişidinlerdim kırk yılda bir: Beyonce,Britney Spears,Sean Paul.
Sonra radyoda sık sık ''Don't Stop The Music''i duymaya başladım. Televizyonda gördüm Rihanna söylüyormuş. Tanımıyorum ancak, klibi görünce dediğim şey şu oldu:''Dans da edemiyor.'' : D Beyonce dolayısıyla bende yabancı şarkıcılar iyi dans eder ön yargısı oluştu. Başta Rihanna'yı sevmemiştim çok nedense.
Rihanna'nın işte o şarkısıyla yabancı şarkılara olan ön yargım biraz kırıldı. Sonra Kat Deluna'nın Run The Show ile Whine Up şarkısını duydum. Dedim ki ''Tamam. Yabancı şarkılar güzel; ancak duygusallar çok çirkin. '' Tabi daha Rihanna'nın duygusal şarkılarını dinlememiştim.(Aslında ön yargılı bir insan değilim; ancak buna nedense öyleydim)
Sonra televizyonda Unfaithful'u gördüm. ''Aa güzel kızmış.'' dedim. Sürekli televizyonda karşıma çıktı. Yavaşça kanım kaynamaya başladı bu kıza. Take A Bow'la(o sıralar şarkısı sevmesem de) hayran oldum işte. Gözlerimi alamıyordum o kızdan.
Sonra  anneme,babama bir de ablama dedim ki:''Artık Rihanna hayranıyım. Televizyonda çıkarsa sakın başka kanala basmayın.'' Ay Allah'ım kendime gülüyorum. Bu bir uyarıdır der gibi. : D
Sonra kliplerine baktım. If It's Lovin' that You Want'a bakınca'' Ooo Ririm dans edemiyor diyenlere bak sen.'' (önceden ben de öyle diyorum. : D Yalnız birkaç klip izlemiştim daha)
Sonra tüm gün Rihanna... Arkadaşlarıma anlatıyordum. Sınıfta Rihanna ile ilgili iyi bir şey diyen,şarkısını söyleyen olursa içimden ''Benim kadar sevemezsin onu.'' diyordum.
Sonra Rihanna kötü olaylar yaşadı. 
O sıralardı sanırım Ne-Yo'nun Mad klibi çıkmıştı. Radyoda o şarkıyı duyunca ağladım Rihanna için.
Görsellerden o kişiyi kestim hep. Radyoda şarkı tanıtımı yapılır ya beş on saniye orda bile dinleyemiyorum o kişiyi.
Ellerime bir şey oluyordu. Çünkü o kişiyi hiç sevmiyorum. Belki de Rihanna'dan daha çok nefret ediyorum ondan.
Şimdi yine onla aşk söylentileri çıktı. Ben istemem yalnız olursa da elbetteki RiRi'min mutlu olmasını isterim. :) Belki onu yine severim, önceden çok everdim ben onu. : D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder