20 Ocak 2013 Pazar

GÖZLERİN DE ANLATMIYOR

Hiç mektup yazmadın bana.
Yazdığım mektupları gönderemedim sana.
Belki de sen de yazdın, gönderemedin...
Hiç sanmıyorum aslında...

Ne güzel olurdu bana mektup yazsan,
Özledim, desen...
Gözlerin dolsa...
Ama yok erkekler ağlamaz.
Onların gözleri bile dolmaz,
Sesi titremez,
Robottur onlar.
Kadınların kalbini kıran robotlar.

Ne güzel olurdu
Bana gülümsesen...
Başını öne eğsen gülümserken.
Ne oldu?
Yoksa erkekler bunu da mı yapamaz?
Hiç mi duyguları yoktur onların?

Hiç mi?
Hiç mi sevmiyorsun beni?
Biraz gülümse,sevdiğini söyle.
Söz kimseye söylemem.
Yine herkes seni olduğun gibi bilir,
Sert adam,delikanlı olarak bilir.
Görünmek istediğin gibi,
Olmak istediğin gibi,
Söz bir daha istemem
Yine söyle, demem.
Bileyim yeter...
Gözlerin de anlatmıyor ki sevdiğini...
Nasıl bileyim söyle?
Hissedemiyorum bile...
Hissettirmiyorsun.

İçimdeki duyguları silmek istiyorum,
Sana karşı senin gibi olmak istiyorum.
Olmuyor,olamıyorum.
Ya söyle sevdiğini
Ya da...
Ya da bilmiyorum ne yaparım.
Bir şey yapar mıyım?
Yapmak istemiyorum.
Gücüm yok...
Kalbim bütün gücümü kullanıyor
Belki de sen hissetmiyorsun diye...
Kalbim kat be kat aşkı yaşıyor.

Silmek istiyorum duygularımı
Senin gözyaşlarını silmediğin gibi.
Senin hiçbir şey yapmadığın gibi....
Kolayca...
Umursamazca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder