11 Ocak 2013 Cuma

ŞARKILAR,ŞARKILAR

Bu aralar en çok dinlediğim şarkıları yazacağım:
Öncellikle Taylor Swift- I Knew You Were Trouble'yi çok sevdim. Taylor Swift çok da güzel söylemiş .Klibiyse bir harika. Klibi Rihanna'nın We Found Love klibine benzetenler olmuş. Ben öyle düşünmüyorum. İkisi de sevgileriyle yaşadıklarını anlatan, biraz da farklı ya da acı şeyler yaşamış kızları gösteriyor. Konular benzer olabilir. Bir tek o dövme yapma sahnesi var o benziyor ama bence.
Taylor Swif'in de şarkılarını gittikçe daha çok seviyorum. We Are Never Ever Getting Back Together'i de sevmiştim. Normalde Taylor Swift'in şarkılarını dinlemem. I Knew You Were Trouble daha güzel bence We Are Never Ever Getting BackTogether'den...
Sonra The Wanted dinliyorum. I Found You,Chasing The Sun,Glad You Came... Çok güzeller. Üstelikte çok güzel söylüyor tümü... Seslerine bayılıyorum ben onların.
Son olarak da Jls... Hottest Girl In The World... İlk duyduğum andan beri severek dinliyorum. Nakaratı aşırı güzel. Aşırı sözü az kalır hatta...
Ben Jls'tekilerin de sesini çok beğeniyorum. Yalnız seslerini çok benzetiyorum. Kim söylüyor,hiç ayırt edemiyorum.
Bir de The Wanted ile Jls üyelerinin seslerini eşit beğendiğim ender müzik topluluklarındandır. Diğerlerini kötülemek için demiyorum. Hani şöyle dersem: Bir üyenin sesine 10 üzerinden 8 verirsiniz,diğerine 7... İşte bu ikisinde öyle değil benim için. Tümü eşit güzellikte...
Umarım Jls ile The Wanted düet yapar,diyorum yazımı bitiyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder