15 Ocak 2013 Salı

KEŞKE GERÇEK OLSA



Bu yazımda çizgi dizilerde özenilen arkadaşlıkları yazacağım. Kendi ilk beşimi. Arkadaşlık güzel bir şey...
Ben inanın çizgi dizilerdeki arkadaşlıklara bile özeniyorum. Az arkadaşım var. Nedeni bu değil aslında. Arkadaşlarımın çoğu gerçek arkadaş değil. Şu an amacım gerçekten dedikodu değil. :) Nedenini açıklamak yalnızca. Çoğu arkadaşımın yanında, onların başka arkadaşı varken ben bir hayalet oluyorum. Onlar olmayınca tabi canları sıkılıyor,birden görünür oluveriyorum. Skylar Grey'in Invisible şarkısı bana yazılmış anlayacağınız. Ben de onlarla olabildiğince az konuşmaya çalışıyorum. Hiç aradığım da yok. Neyse en azından bir tane de olsa dostum var.
Gelelim asıl konumuza. Beşinci sırada Bloo-Mac dostluğu var.

Bloo ne denli bencil olsa da Mac için her şeyi yapar. Şımarıktır Bloo... Yani bu dostlukta en çok özveride bulunan Mac'tır. Gerçi Mac'ın başı belaya girse Bloo yardıma koşar. Ancak başı derde giren genelde Bloo olduğu için,bu işi yapan Mac oluyor... 5. sırada olmasının nedenleri de Bloo'nun bencilliği. Bilginize... :)

4. sıradaysa benim muhteşem üçlüm; Ginger,Macie,Dodie...





Küçüklükten beri arkadaş olan bu üçlü,iyi de kötü de anıları  birlikte paylaştılar. Birbirlerine güç dönemlerinde destek oldular. Gençlik başlarında yaşanan sıkıntıları birlikte atlatmaya çalıştılar. Dodie arada yanlışlar yapsa Ginger olgunluğuyla,Macie is çocuksu saflığıyla bu olayları sildi. Dodie bir kez Ginger'i arkadan vurdu gibi görünse de-Darren ile yeni sevgili olduklarında-olay öyle değildi. Ginger'i kaybetmekten korktu Dodie. Darren'e da kaba davrandı. Laf aramızda iyi de yaptı. Çünkü Darren'i başta çok sevsem de Ginger'e haksızlık yaptı. Çok pişman olsa da...

3. sıradaysa adları bile uyumlu Gerald ile Arnold...





Gerald daha çılgın bir yapıda olsa da Arnold ile çok iyi anlaşırlar. Birlikte çok güzel zaman geçirirler. Ayrıca bu kahramanlarımız da çocukluktan beri arkadaşlar... Çok sevimli bir arkadaşlık... Bu arada gerçek olmasa da ben Gerald'ın tipine bayılıyorum. Yakışıklı,çok da tatlı...

2. sırada... Ginger ile Dodie'enin kardeşleri..





Robert ile Carl... Değişik rekorlar kırma hevesleri, Blake ile tartışmaları... Onlar bir harikalar. Beni çok güldürüyorlar... İkisi de çılgın bir yapıya sahip. Carl biraz daha fazla... Bir bölümde yeni yıl geliyordu. Carl ne kadar babasına kızgın olsa da Noel dileği,babasını görmekti. Her Noelde dileği buydu. Babası gelmediği için bu gerçekleşmedi. O da bu yüzden Noel Babaya inanmıyordu. Robert de yolda gördüğü Noel Baba giysisi giymiş birine bunu anlattı. O Noel Baba Carl'ın babasıydı. Carl'ın dileği gerçekleşti.
Bir de gülünç olsun... Carl akşam Robert ile görüşmek istedi. Robert'in yanıtıysa çok anlamlı. ''Akşam babamla hava durumunu izleyeceğiz...'' :)

1. sırada... Çoğu kişi için 1. sırada biliyorum. Sünger Bob'um ile Patrick...
İki saf arkdaşın yaşadıkları saymakla bitmez. Patrick'in aptallıkları,Sünger Bob'un bitmez iyi niyetliliği,Squidward ile eğlenme çabaları...
Bir bölümde-Sevgililer Günüydü-,Sünger Bob herkese armağanlar almıştı. Çok kısa görüşmesi olmuş kişilere bile. Patrick sinirden köpürdü. Her yere saldırmaya başladı. Sonunda Sandy en büyük armağını,Patrick'in armağanını getirdi. Patrick ne dese beğenirsiniz: '' Aaa... Ne gerek vardı Sünger Bob.''



Benden bu kadar. Aslında bebeklikten beri arkadaş olan, Rugrats ile All Grown Up'un kahramanları Tom ile Chucky'i de ekleyecektim de 5 olsun istedim... Onlar da sıkı dostlardır.
Yazım burda bitti. İyi geceler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder