25 Ocak 2013 Cuma

MALL WORLD


Kırmızı şapkayla çok tatlı oldu. :)



Rihanna ile Paris Hilton bu elbiseyi giymişti. =)

Tüm renkler birbirine uydu...


Çanta çok saçma, evet... : D





Kırmızının asaleti... Kızımın da güzelliği. :P




Aynı elbiseyle iki değişik görünüm yaptım.


Facebook'ta en sevdiğim oyun olan; Mall World...
Çok seviyorum ben bu oyunu... Yalnız en güzel giysiler Mall Kredisi ile alınabiliyor genellikle Mall Kredisi dört gün üst üste oyuna girince veriliyor...
Neyse oyun gerçekten kaliteli. Görselliğe bakın!.. Giysi,takı,çanta,çeşidi aşırı çok... Ünlülerin giysileri falan var. Keşke Türk ünlülerin de giysileri olsa. Petek Dinçöz'ün Arım Balım Peteğim'deki bazı giysileri güzel olurdu. Çağla Şikel falan... :)
Kendimiz Fashion Designer oyununda giysi tasarlayıp satın alabiliyoruz. Son görselde küçük elbiseleri ben öyle yaptım...
Yalnız Fashion Designer oyununun Türkçe olması gerek artık.
Facebook'tan önce Roiworld'daydım genelde... Roiworld da iyi,hem de çok...Koreliler bu oyun işinde oldukça iyi. Oyun deyince benim aklıma Kore siteleri gelir,genelde Kore sitelerine girerim ben. Facebook olunca sık girmiyorum Roiworld'a. Roiworld kendini çok geliştirdi yalnız.6-7 yıl öncesini anımsıyorum da. Ancak, o dönemlerde de Roiworld en iyiydi belki de. Kaç yıl olmuş ben hala böyle oyunlar mı oynuyorum? : D
Valla oynuyorum.
Dolls oyunları vardı,sitesi de öyle bir şeydi. Orada da çok değişik giysiler vardı,hayran kalırdım. My Scene vardı... Bir de I-dressup... Orada yine gerçek giysiler olurdu. Yahoo'da da güzel oyunlar vardı.Ben bunlarla eğlenirdim sürekli... Allah'ım GTA Vice City... Herkes bilir... O oyun beni kötü etkiliyordu. Uzun süre, 5-6 gün oynayınca sesler duyuyordum. : D Ara veriyordum sesler geçiyordu. Sonra yine oynuyordum. Adam döverek para kazanırdık,sonra motorla köprüden geçip başka kente giderdik... Helikopter gelsin diye suç işlerdik... Bir kız olarak böyle oyunu sevebildiysem,oyun gerçekten iyidir. :)
Neyse,bir de Roiworld'da bir kız vardı... Sevimli bir yüzü vardı. Elbiseleri de genelde öyleydi. O kızın olduğu oyunları Roiworld'un sitesinde bulamıyorum ben. Eski Oyunları tıkladım,aradım yok. Gerçi başka sitelerde var da... Toplu bir biçimde Roiworld'un sitesinde olsa iyi olurdu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder