3 Ocak 2013 Perşembe

HAZAL KAYA





Yanılmıyorsam bu görüntü Aşk-ı Memnu'dan. Diziyi çok izlemediğim için bilmiyorum da... Gerçi artık izlemeye başladım. 2. bölümdeyim. : D Yaklaşık 50 adet dizi izleyince böyle yavaş yavaş ilerliyorum tabi. Anladığınız üzere birazcık(!) dizi bağımlısıyım. Yalnız son birkaç yıldır çıkan dizileri çok sevemedim. Ben dizileri filmlerden daha çok seviyorum. Filmlerde sıkılıyorum. İnternette herkes hafta sonu film izler,ben kırk yılda bir izlerim. Bir de çok sevdiğim film olmadığı için sevdiğim filmleri yedi sekiz kez izlemişliğim de vardır. Hiç sıkılmadan...
Gelelim güzelim küpelere...Küpeye bayıldım. Yeşil renk böyle taşlı küpelerde çok güzel duruyor. Belki de en güzel giden renktir. Kırmızıyı da sevdim bu arada. Hazal Kaya'ya yakışmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder