8 Mart 2011 Salı

BEYONCE

Beyonce'nin birçok şarkısını sevdiğim gibi sesine de bayılırım. Bazı kişiler şarkılarında o bağırmalarını sevmese de ben asıl o kısımları seviyorum.
Ayrıca Beyonce'nin dans yeteneği de tartışılmaz. Dansını da seviyorum yani.
Kliplerine gelirsek Deja Vu birincim. Naughty Girl de oldukça iyi. Sean Paul' la olan düeti Baby Boy'un klibini her ne kadar çok beğenmesem de o dansları inanılmaz.
Sevdiğim şarkılarından bir de Diva'dır.Şarkının klibinin sonunda Lady Gaga'yla il düeti Video Phone'u duyuyoruz.Şarkıyı orada duyunca çok beğendim. Ancak güzelliği tümüne yayılamamış bence. Üstelik klibi de çok kötü bana göre.
En sevdiğim şarkısıysa klibiyle aynı. DEJA VU...
Jay Z ile olan düeti Crazy In Love çok iyi.Klibe de söylenecek söz yok.
Son olarak da kendisini Jay Z ile çok yakıştırdığımı söylemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder