30 Mart 2011 Çarşamba

BELKİ

Ah değmezsin aslında hiçbir şeye. Ama sen her şeye değermişssin gibi davranıyorum biliyorum.

Ve hala umutluyum. Az da olsa umudum var. Bazen bir öce dönüşse de bu umudum anlık oluyor o duygular. Sen beni sevsen yüreğim nasıl hızla çarpar? Öç almayı mı düşünür o anda? Murtluluk her şeyin önüne geçer. Bunu düşünmek bile gülümsetebiliyor beni.

Ve ben hala bana yaşattıkların için şükrediyorum Allah'ıma. Olsun. Daha da kötüsü olabilirdi. Bilemezdim ki.

Bazı aşıklar der ye ''Bir bilse...'' Benimki böyle değil işte. Biliyor. Daha da kötü bir durum bence bu. Çünkü bilmezken dersin ''Bilirse,belki...'' Ya ben ne diyeyim? Olsun Allah bilir...
Beni sevmesen de umudum sensin. Ne yapayım seviyorum seni işte. Bu sözü senden de duymak için bekleyeceğim. İnan ki bekleyeceğim. Sevgim bitene dek bekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder