12 Mart 2011 Cumartesi

ATİYE

Atiye'yi ilk çıktığından beri seviyorum. Kesinlikle çok güzel bir kız bence. Ve ben onu ilk gördüğümde Grup Hepsi sanmıştım klibini. Kendisini de Eren Bakıcı. Çok benzetmiştim. Çıkış şarkısı Don't Think'ti. Çok güzel bir şarkıydı. Atiye'nin o zaman Türkçe'si biraz bozuktu açıkçası.
Sonra Gözyaşlarım'a klip geldi. Şarkıyı sevdim elbette klip de çok sevimliydi ayrıca.
Hali Hali Hal o şarkıya bayılıyorum. En sevdiğim şarkılarından. O şarkıyı ilk kez yanılmıyorsam Atiye'nin katıldığı bir programda duymuştum. Atiye utangaç ve çok sevimli gelmişti bana. Yaşının da çok küçük olduğunu öğrenmiştim ayrıca o zaman. Şarkıyı daha ilk duyduğumda bayılmıştım.
Sonra Beyaz Eşya'ya klip geldi. Şarkıyı sevdim. Klip iyi sayılır. Ama sözlere gelirsek... Ki ben şarkıda söze önem vermeyen birisiyim. Şarkının vermek istediği ileti çok güzel. Kadınları bir eşya gibi gören erkeklere yazılmış besbelli. Ancak sözlere biraz daha önem verilmeliydi bence.
Muamma ise başta çok sevmemiştim. Benim için bir düş kırıklığı olmuştu. Radyoda duymuştum ilk kez. O zaman da çirkin bulmamıştım ama ezgisi akıp gitmiyordu sanki. Diğer şarkıları gibi anında bir bağımlılık yapmıyordu. Klibi iyiydi. Atiye'nin incecik fiziği göz kamaştırıyordu. Ayrıca çok ilginç gelebilir ama klipte gözüne far sürülmüş siyah adam çok karizmatik olmuştu bence. Kendime şaşırıyordum makyajı nasıl beğendim bir erkekte diye. Ama çok çekiciydi doğrusu. Dinledikçe daha çok sevdim şarkıyı.
Salla'ysa ilk duyduğum andan beri çok sevdiğim şarkılarındandı. Özellikle nakaratına bayıldım.Atiye'den beklediğim şarkıydı. Klibi çok güzel bulmamıştım. Madonna'nın klibine benzediğini okudum klip yorumlarında. Klibi sevmesem de klibin eğlenceli olduğunu söylemeliyim.
Deli ya... Bu şarkı da kesinlikle çok güzel. Ama klibi hiç sevmedim. Hem de hiç. Güzelim Atiye'yi göremedim ben orda. Bir de ben o şarkıyı Esra Er'in Beni Yak'ın ezgisiyle aynı buldum. Bir yerde haber falan okumadığım için bi'şey diyemiyorum ama Beni Yak biraz daha yavaşıydı. Sonra radyoda bu kez yavaşı da değil aynı ezgiyle Atiye'den sonra ama yabancı bir şarkıda duydum.
Sonra Teoman'la ''Kal'' a klip çekildi. Şarkının başını duyunca seveceğimi sandım ama sevmedim şarkıyı. Şarkıyı sevmedim ama çok dinledim Neden mi? Küçük Sırlar'da sıklıkla duydum çünkü.
Dondurma'yı da sevmedim. Klipte yanılmıyorsam hayranlarını oynatmıştı. Klibi iyi sayılırdı.
Sonra İstemem Değişmesin'e klip geldi. Şarkının Atiye'nin söylediği kısımları çok sevdim. Ama Atiye söyledikten sonra kanalı değiştiriyordum. Klipte Atiye'nin giysilerini beğenmediğimi söylemeliyim ayrıca.
Gelelim Batum Türküsüne. Türkü çok güzel. Atiye değişik ancak çok güzel bir tarzda söylemiş. Klip güzel ama Atiye'nin giysilerini yine beğenmedim.
Atiye genç,güzel biri. Sesi de çok güzel bence. Ülkemiz için çok yararlı bir sanatçı olabilir bence. Ve Atiye'nin Eurovision'a katılmasını isteyen-hayranlarının dışında da- büyük bir kesim var. Ben de katılırsa başarılı olacağını düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder