11 Mart 2011 Cuma

LADY GAGA

Lady Gaga'yı seven çok sever ,sevmeyen hiç sevmez. Bense ortalardayım. Severim ancak hastası da değilim. Başarısı tartışılmaz ancak ben her şarkısına da bayılmıyorum.
Çoğumuzun onu tanıdığı şarkısı Just Dance'yi sevdim. Klibi sevimli. Çok güzel. Akon da eşlik etmişti klipte kendisine. Büyük bir ün yakaladı bu güzel şarkısıyla. Kendisi birçok hayran kazandı.
Poker face ise güzel ancak Just Dance daha iyiydi bence. Klip olarak da Just Dance'nin eline su bile dökemez bence.
Eh Eh (Nothing Else I Can Say) çok bilindik değil ancak iyi bir parça bence. Tabi inanılmaz da diyemem. Klipte de Lady Gaga çok güzel olmuştu bence.
Love Game ise güzel şarkı. Klibin bazı kısımları güzel bazı kısımları çok kötü. Şarkının özellikle başlangıç kısımlarını seviyorum.
Paparazzi ise çok güzel kesinlikle. Klip de şarkı da. Klip zaten kısa film tadında ve eğlenceli bir klip. Şarkının başı yine çok güzel. Bu güzellik zaten şarkının tümüne yayılmış.

Bad Romance için aynı şeyleri söyleyemeceğim. Şarkı Youtube'de çok tıklandı ancak ben sevmedim.
Yalnızca
'' Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance''
bu kısımlarını sevdim. Klip iyi sayılır. Lady Gaga'ya kocaman gözler yakışmış bence.

Geldik en sevdiğim şarkısına: Telephone. Kesinlikle bayıldığımı söyleyebilirim. Klip de çok güzel. Eğlenceli. Beyonce de olağanüstü kesinlikle. İkisinin de sesinin güzelliği ortaya çıkıyor. Ve Lady Gaga'nın bu klipteki görünümünü çok seviyorum. Şarkı tıklanma rekorları kırmıştı. Araştırmaya göre bir milyar tıklanmayı geçmişti. Bu inanılmaz bir şey bence.
Alejendro da oldukça iyi bir şarkı yalnız klibi hiç mi hiç sevmedim. Şarkının başı çok güzel nakaratı çok güzel. Klip aykırı olsun diye kendini kasmış gibi geldi gibi geldi bana.
Son olarak Born This Way... Şarkıyı sevmedim. Şarkı yeni albümdenmiş. Lady Gaga oldukça iddialı konuşmuş yeni albümüyle ilgili. Umarım ki şarkı albümün en kötü şarkısıdır. Çünkü dediğim gibi sevmedim.
İşte Lady Gaga kısa zamanda büyük bir başarı elde etti. Ancak ben diyorum ya ortadayım. Ne nefret ne de büyük bir sevgi benimkisi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder