26 Mart 2011 Cumartesi

ACIMIYORUM KENDİME

Belki de kandırdın beni. Belli ki kandım sana. Ama aptal, ben çok sevdim seni. Belki de seni sevdiğim için asıl aptal olan benim. Kırıcı sözlerine bile kırılmıyorum.Ne yapsan bağışlarım seni ben. Hak ediyor musun ? Hayır. Ama seviyor muyum? Evet.Ne yazık ki evet.
Değmezsin hiçbir şeye ama seviyorum delice. Hayatımda en çok seni sevdim belki de ama en çok beni kıran sendin. ''Yalan söylemedim.'' dedin. Keşke söyleseydin de iyi davransaydın ya da keşke söyleseydin de senden nefret etmek için bi bahanem daha olurdu. Eder miydim bilmiyorum orası ayrı.
Eğer bir insanı kırıp,kandırırp bunla övünüyorsan övünmeyi hak ettin.Hani eski Türk filmlerinde derler ya ''Allah'ından bulasın''' diye. Ben de diyorum ki''Dilerim ki beni sevesin.'' Ben sana beddua bile edemiyorum. Hala senin iyiliğini istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder