31 Mart 2011 Perşembe

BLAIR WALDORF

Birçok kişinin severek izlediği Gossip Girl'i ben de severek izliyordum. ''İzliyordum'' diyorum çünkü şu üniversite sınavlarından olayı izleyemiyorum artık.
Bir de dizide olaylar çok fazla. Yani bir bölüm bile izlemediğimde neler kaçırmış oluyorum, kim bilir kaç bölüm izleyemedim.Bazı bölümleri kaç kez izledim; ancak hiç sıkılmadım.Ve unuttuğum yerler de olmuştu. Çok olay yaşandığından olsa gerek.

Dizide en çok Blair'i seviyorum. Başta izlerken çok sevmemiştim kendisini, giysilerinden de gözlerimi alamıyordum. Sonra Gossip Girl forumlarına girdim. Ne çok seveni varmış Blair'in. Ben de kendimi yalnız sanıyordum bu konuda. :)
Dizinin en güzel giyineni de Blair bence. Ama bazen yaşından çok büyük giyindiğini düşünüyorum. Gossip Girl giysileriyle zaten sürekli çok konuşuluyor. Serena da çok güzel giyiniyor. Bazen beğenmesem de Vanessa da. Asi kız Jenny de. Ve Jenny ilklerde böyle değildi. Sevimli mi sevimliydi. Ancak; iki tarzı da çok güzel uyguladı bence. Ancak; bence Taylor Momsen'e ikisinin ortası bir tarz yani abartmadan hafif bi asilik yakışıyor. Tam ortası en uygunu bence. Hani Blair'in annesi Eleanor'un yanında çalışmaya başlamıştı ya o zamanlar ve işi yeni bıraktığı zaman.  O zaman bakmaya doyulmayan bir güzellik oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder