6 Mart 2011 Pazar

DİLİME DOLANANLAR

Bugün Gülçin'in Ara Ara şarkısı dilime dolandı. Şarkı çok güzel bence. Bildiğimiz gibi Hepsi'den ayrıldı. Kim suçlu kim suçsuz bilmiyorum ancak ben ayrılmamalarını isterdim. Hepsi daha çabuk bir albüm yaptı olaylardan sonra. Hepsinin Yeter şarkısını sevmiştim. Nükleer ile Canıma Değsin'i sevdiğimi söyleyemem. Ancak; Canıma Değsin'in başı çok güzel.Klibi de çok güzel.

Bi de bugünlerde Rihanna'dan Stupid in love ile Cry ı çok seviyorum. Yarım yamalak dilim döndüğünce de söylemeye çalışıyorum. :)

Ben sevdiğim ama söyleyemediğim yabancı şarkıları en iyi bildiğim İngilizce sözlerle- I love you-gibi -söylüyorum. Hem şarkıyı söylemiş oluyorum.Hem de o şarkının sözü olmasa da doğru söylemiş oluyorum. Ya da şöyle yapıyorum.Aynı ezgiyle ancak Türkçe sözlerle -kendimce uydurup- söylüyorum. : D
Bu arada Ziynet Sali'nin Bize Yeter'i de güzel ancak asıl güzel olan Ziynet Sali'nin söyleyişi. Çok güzel söylüyor. Bittim. Şakıyı zaten başta sevmemiştim bazı kısımları Ziynet Sali çok güzel söylüyor diye dinlemiştim. Sonra şarkıyı çok sevdim. Bu arada '' N'olur beni sensizleme...'' sözüne sinir oluyorum açıkçası. Dilimiz sondan eklemeli de biraz tuhaf olmuş bu. : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder