10 Mayıs 2013 Cuma

COME AND GET IT


















''Come And Get It'' adlı klibiyle bize görsel bir şölen sunan Selena Gomez büyüdüğünü de iyiden iyiye belli ediyor.
Ben klibi çok beğendim. O yüzden de bol bol görsel sundum.
Evet,ben de biraz Rihanna'nın ''Where Have You Been'' klibine benzettim. Kırmızı elbiseli sahneler(dansları özellikle),yerler. Yine aşırı benzemiyor elbet.
Selena Gomez'e kırmızı ruj da çok yakışmış. Siyah elbisesi de öyle. Elbise zaten çok güzel.
Klipteki yerler,renkler çok güzel. Sanki bir cennette klip çekilmiş.
Şarkıyı da çok sevdim. Özellikle nakaratı. Yalnız, ''When you ready come and get it.'' dedikten sonra bence o ''Na na na''lar olmamalı,onun yerine aynı ezgiyle başka sözlerle sürmeliydi şarkı. Şarkıyı ilk duyduğumda da öyle sürecek sandım hatta. Öyle olsaydı keşke. Onun dışında şarkı oldukça iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder