2 Mayıs 2013 Perşembe

RIHANNA BENİ TAKMIYOR.

Rihanna genelde en sevdiğim şarkılarına klip çekmiyor. Bu albümde bu geleneği bozsun da Jump'a klip çeksin inşallah.
Sell Me Candy(özellikle bu),Good  Girl Gone Bad(özellikle bu 2. :) ),Lemme Get That,Breakin' Dishes,Cry,Stupid In Love,Cold Case Love,Fading,A Girl Like Me,Kisses Don't Lie...
Ortak özellikleri albümlerde en sevdiğim şarkıların çoğunu oluşurmaları ve klip gelmemesi.
Elbette en sevdiklerim yalnızca bunlar değil. Sayısı çok diye yazdım. Yoksa Don't Stop The Music,Hard,Wait Your Turn,Russin Roulette de listemde.
Sell Me Candy... Pembeler içinde bir Rihanna. Bir an yalnızca pembe,bir an tüm canlı renkler. Ağaçta şekerler falan. Ben bunu şarkıyı dinlerken düşlerdim lisede. :)
Cold Case Love'ye ise Russian Roulette gibi bir klip yakışırdı. Karanlık bir klip iyi olurdu
Rihanna da her şarkıya klip çekemez de, Good Girl Gone Bad ile Sell Me Candy'yi çok istemiştim ben.
O yüzden bu kez tak beni Riri. Jump Jump Jump!....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder