2 Mayıs 2013 Perşembe

MİLAT




Şu anda elimde Petek Dinçöz'ün son albümü ''Milat'',bazı şarkıları yorumlayacağım.
Ne güçlükler yaşadım ben bu albümü almak için. :) İlk gün almak istedim. O yüzden okula gitmedim. Ne oldu? Albüm gelmemiş. Gitmediğim yer kaldı mı bilmem; ancak o günü ben yürümekten öldüm.
Bir de alışveriş merkezine girerken görevliyle takıştım.
Yağmur yağıyordu o gün. Elimde şemsiye,çanta... Görevli bayan şemsiyeme de onların cihazı var ya,adını unuttum. Şemsiyeye de tutacakmış onu. Çünkü elim dolu, sinir oldum.Dedi ki'' O da ötüyor.'' ''Ötsün. Ne olacak?'' dedim. ''Ötüyor. o da Bıçak gibi.'' dedi. Ben de dedim:''Öyleyse şemsiyeyle de almayın içeri.'' Öterse ötsün ne yapalım yani. Ötmekse sorun şemsiyeyle almayacaksın beni içeri.
Neyse şu an Deniz Seki'nin yazdığı ''Artık Üzülmek İstemiyorum''u dinliyorum. Dinlemeye doyamıyorum. Ne güzel şarkı. Ben de artık üzülmek istemiyorum.
Şarkıyı aldığında Petek Dinçöz,daha bitirmemiş Deniz Seki. Sonra da Petek Dinçöz'den habersiz şarkıya o da eşlik etmiş. İyi de etmiş. Sesleri yakışmış.  Klip gelmeli. Gelsin de kış daha iyi olur.
Şimdi ''Aşk'' gibi hareketlilerin dönemi bence. ''Aşk''ı sevdiğimi söylemiştim. Bana ''Yalanı Boşver'' ile ''Tırlattım''ı anımsatıyor. Ancak,klibin tıklanma oranları beni şaşırttı ve üzdü. Çok az bu şarkı için. Klipte Petek dans etmeliydi bu arada.
Şimdiyse ''Sade Tören''i dinliyorum. O da Gülşen'in ''Aşk'' gibi. Nakaratına bayıldım. Ona da klip gelmeli kesinlikle. Beyazlar içinde bir Petek Dinçöz nasıl olur? Ya da siyah-beyaz bir klip?
Sonra bence her ne kadar ikinci klip ''Heves'' gelecek diye düşünsem de,ben ''Havam Yerinde''yi daha çok sevdim. Yeniden yorumlanan bir şarkı. Ben ilk kez Petek Dinçöz'den duydum. Petek Dinçöz'ün şarkıları yeniden yorumlasını seviyorum. Üstelik aslıyla daha yavaş olan şarkıları daha hızlı söylemişti. Ben öyle daha çok beğendim. İkinci bu şarkıya gelse,diyorum. Üstelik kıpır kıpır.
Bir de Kirli Gömlek... Ona bayıldım. Şarkının sözsüz kısımları ile nakaratına bayıldım. Petek Dinçöz'ün sesini çok iyi kullandığı bir parça olmuş.
Benim yorumlarım en sevdiğim şarkılara geldi. Diğerleri de iyi. Ancak bunlar benin enlerim. Milat iyi bir albüm olmuş. Petek Dinçöz'ün yaşamında da bir milat oldu. Albümün adında bir anlam var yani. :)
Petek yaşamında değişiklikler yaptı,spora başladı,ağır giysiler kurtuldu,daha az makyaj,daha çok eğlence,kendi deyimiyle ''daha az sabırlı'' biri var. Artık sabretmeyecekmiş. İyi niyetinin zararını görmüş. Seni çok iyi anlıyorum Petek. İnsanlar iyi oldun mu kullanır seni. Ben de böyle olmak istiyorum aslında.
Geçişte yaptığı hataları,diğer ünlülerle yaptığı o tartışmaların farkında. O sözleri yaşına veriyor. Yanlış buluyor.
Umarım yaşamını istediği gibi sürdürür Petek Dinçöz.
Hayranları olarak biz yanındayız. Evet,bir açıklama yapmasına gerek yok. Onun neler yaptığını biliyoruz zaten. O yüzden inanılacak şeyin farkındayız biz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder