4 Mayıs 2013 Cumartesi

KORKUNÇ BİR ÇİZGİ FİLM


Bizimkiler korku filmi izliyor. İzliyor da, Eduardo korku filmi senin neyine? Korkmaya yer arıyorsun zaten. Bir de Bloo ile dalga geçiyor. Bloo hasta olduğu için erken yattı çünkü.



Mac ile yağmurda oyun oynayınca hastalandı. Maviden beyaza geçti.  Deterjan tanıtımlarındaki gibi. Bembeyaz... Önce - sonra...




Sümük. : D


Bloo kaybolursa onu sümük izinden bulabilirsiniz.



Burası çok güzeldi. ''Ama benim burnum yok ki.''


Korkudan duvarları delen Eduardo. Ay böyle takır takır delip geçti, gülmekten öldüm.



Korkunç bir çizgi film, demişken ben de ''Korkunç Bir Film 5'e'' gittim. Bayılmasam da güzeldi. Bow Wow için gittim. :) Kısaydı rolü olsun. Zaten çok kişi vardı. Onun sinema filmleri Türkiyeye gelmemişti,bunu kaçıramazdım.
Yani bazı ünlülerin hayranları sürekli isyan ediyor:Türkiyede niye konseri yok?
Ah, Bow Wow'u ne televizyonda görüyorum ben, ne radyoda duyuyorum. Türkçe haber yok onunla ilgili. Becebildiğim kadar kendim çeviriyorum,ablama çevirttiriyorum.
E Türkiyede büyük bir hayran kitlesi de yok.
Bow Wow kim diyorlar? Ben de Hızlı ve Öfkeli:Tokyo Yarışı'nda oynadı, diyorum. Bazen çıkartan oluyor.
Siz yine durumunuza şükredin gençler. :)
Filmde birçok ünlü vardı. Çoğunu da severim: Usher,Ashley Tisdale,Snoop Dogg,Lindsay Lohan,Sarah Hyland...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder