4 Mayıs 2013 Cumartesi

ÖYLE GÖRÜNSE DE ÖYLE SANMAYIN

Bloğumda ben çok iyiyim,beni sürekli arkadaşlarım sırtımdan vurdu,ben sustum sürekli, gibi bir izlenim çıkarılabilir. Benim amacım kesinlikle kendimi övmek değil. Amacım içimi dökmek olduğu için kötülerini anlatıyorum. Bu sözlerimi çoğu kişiye anlatmadım. Blogla benim aramda . :D
Yani ''bu da sürekli kendini melek gibi gösteriyor.'' diyebilirsiniz. Ancak, dediğim gibi amacım içimi dökmek. Benim de yanlışlarım var. Ben de kendi yaptığım tümü yakın olmasa da arkadaşlarıma kötü şeyleri yazayım da bir ok da bana gelsin:
Bir kez bir arkadaşımla, sınıfta bir ara çok yakın arkadaşım olan bir kıza sinir oluğum için, onun Msn hesabını çalmıştık. Sonra kıza başka bir hesaptan -tanımadığı biri gibi- yeni şifreyi söyledik yalnız.
Bir kez  de sınıfta bir çocukla kavga etmiştim. Çocuk sürekli kızlara sataşıyordu.Kızlarla bildiğin sorunu vardı. Gerçi çocuk sonradan bir değişmiş,bir efendi olmuş da... Neyse çocuk bana vurdu. Ben de ona vurdum. Bileklerini tuttum tırnaklarımla. Sonra onu öğretmene söyledim. Bana vurduğunu... Çocuk da bileklerini gösterdi. Farkında bile değildim, çocuğun bileklerini kanatmışım. O sıralar tırnaklarımı uzatırdım anımsıyorum. En büyük suçlu oydu; ancak tek suçlu o değildi. Tartışmayı o başlatsa da ben de ileri gittim. Öğretmene bir şey demedim yine de.
Bu olay yaşandığında yedinci sınıfta mı neydim. Yoksa,öğretmene birilerininin yaptığı şeyleri anlatan o öğrencilerden değilim. :)
Bir kez de bir arkadaşım benden kopya istiyordu sürekli. Ben önceden çok çalışkandım. O ise tembeldi. Gerçi çalışkanlığım eskilerde kaldı benim de... Ben de ona kopya vereceğimi söyledim. Kopya verdim,evet; ancak yanlış yanıtları gösterdim ona. Kendi seçtiğim seçenekleri değil başka seçenekleri gösterdim,sonra kendi yanıtımı değiştirdim.
Bunlar yeter. Ancak bunlar ilki dışında çok yakın arkadaşım değildi. Ben genelde öç alan biri değilim. Küçük,zararsızlar çoğunluktadır. ''Onun yüzünden kılımı bile kıpırdatamam. Ne hali varsa görsün.'' derim genelde.
Yani ben de kusursuz değilim kesinlikle,yine de çok haksızlığa uğradığımı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder