4 Mayıs 2013 Cumartesi

DÜŞLERİM BİRAZ SAÇMA DA OLSA...

Çok düş görürüm ben. Her sabah uyandığımda düşlerimi yeniden düşünür,yorumlarım kendimce.
Çok düş görürüm. 5 dakika aralıkla kurduğum alarmların arasında bile düş gördüğüm oldu.
Anımsamayınca da sinir olurum.
Genelde saçmadır.Şöyle yazayım:
Eskiden çok aşık olduğum biri bana Kadir İnanır tokadı atıyordu,yere yapışıyordum.
Petek Dinçöz'ün Arım Balım Peteğim programına ışınlanıyordum bir kez. : D
Tasarladığım bir giysi ''en kötü tasarım'' ödülünü alıyordu.
Haritanın üzerinde ayağımla bastığımda,o ülkeye geçebiliyordum.
Eboue ile Fatih Terim ardı ardına şakalar yapıyordu birbirine. Gerçekten gülünçtü. En son Fatih Terim şaka yaptı. Eboue karşılığını verecekti tam,annem uyandırdı beni. Çok merak etmiştim.
Çoğu kişinin düşleri saçma olurmuş. Bana özgü bir şey değil. Değil de benim saçma olmayan düşüm çok az. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder