13 Mart 2013 Çarşamba

ARIANA GRANDE





Sevimli,genç ünlü Ariana Grande'nin burada giydiklerini çok da beğenmedim aslında.Yalnız uyumlular orası ayrı. Üstünün rengi çok soluk. Böyle renkleri çok sevmem. Şu fermuarları sevmiyorum. Birçok giyside sık kullanılıyor atık. Salt o fermuar yüzünden çok beğendiğim,fiyatı da oldukça uygun birçok giysiyi almadım. Bu giysi için olmasa bile fermuarlar zarif bir giysinin tüm havasını alıyor bence. Moda diye çok kullanılıyor-ben sevmiyorum,evet,o ayrı da-, zarif,sevimli giysilerde kullanımına özen gösterilmeli.
 Bir de etek deri olmasaydı...
Neyse, burada beğendiğim şeyler Ariana'nın kırmızı saçları ile siyah tüllü ayakkabıları. Çok güzel ayakkabılar. 
Bir de bu kızı Atiye'ye benzeten yalnız ben miyim? Atiye'nin kırmızı saçlı hali bildiğin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder