22 Mart 2013 Cuma

YALNIZLIK

En yakının bile seni anlamaması ne demek? En yakınının bile sana uzak olduğu o an? Sana olan duygularımı küçümsüyorlar aşkım. Çok sevmediğimi sanıyorlar. Konuyu değiştirmeye çalışıyorlar. Önemsemiyorlar.
İşte o yüzden de senin için deli gibi ağladığımı bilmiyorlar. Senin için üzüldüğümü söylediğimde bunu önemsemeyene senin için ağladığımı mı söyleyeyim? Söylemeyeceğim aşkım. Hiçbir zaman.
Ama birgün gelecek. Elimi tutacaksın. Ellerim ellerindeyken sana aşkımı anlatacağım. İkimiz mutlu olacağız. İkimiz.
Benim üzüntümü paylaşmayanlar seni yanımda görecek. Bana gülüp geçenler seninle beni yan yana görecek. El ele. Aşkım onlar beni önemsemediler. Kardeş gibi,dost gibi acımı dinlemediler. İşte bu yüzden tek başımayım. Ancak, şimdi tek başımayım. Sonra yanımda sen olacaksın.
Aşkım çabuk ol yalnız. İçimde yangın var. Bu yangın beni öldürebilir. Meleğim senin için bekliyorum. Seni çok seviyorum.
Sen de beni sev,ikimiz mutlu olalım. Bir tek ikimiz olalım. Çok yalnızım aşkım,çok. Ancak sen,tek kişi bütün dünyam olursun Kalbimi doldurduğun gibi. Ne olur aşkım.
Dünyanın en güzel gözlerine sahip insanına...

Bu yazıyı aylar önce yazmıştım. Bu bir aşk yazısı değil,öncelikle bir ''yalnızlık'' yazısı. Acımı anlatamıyorum,acımı Allah'tan başkası bilmeyecek. Bilmeyecek,evet. Çünkü acımı anlattığımda beni önemseyen olmadığı için kimseye anlatmayacağım. Acım benim içimde kalacak. Bana ait olduğu gibi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder