5 Mart 2013 Salı

RADYO TİYATROSU



Ben radyo tiyatrosu çok seviyorum ;ancak hiç denk gelmiyorum. Bir tek geceleri... O da çok geç.
Düzenli uyumazsam gözlerimin altı morarık oluyor. Yoksa uyku sorun değil. :)
Dün gece iki buçuğa dek bekledim,çıkmadı. Pazar birde mi ikide çıkmıştı emin değilim. Bu gece de bire dek beklerim. Çıkmazsa uyurum valla.
Neyse,ben radyo tiyatrosu dinleyince çok mutlu oluyorum. Bana huzur veriyor. İzlemen gerekmediğinden dolayı işini de yapabiliyorsun. Gerçi ben televizyon açıkken da çok sık iş yaparım.
Bir de insanın dikkatini dağıtmıyor. Ders çalışırken de dinlerim.
Üniversite sınavına hazırlanırken sürekli radyo tiyatrosu dinlerdim. O yıl sürekli geç yattığım için saatleri sorun değildi. O yıl neydi ya öyle? Gece 2'yi çeyrek geçe yatardım,sabah yediye gelirken kalkardım. Hafta içi sorun olmazdı. Hafta sonu dersanede bazen sorun olurdu.
Bir kez dersanede arada uyuyakalmışım. Sınıftakiler de birden gürültü yaptılar. Ben de kafamı duvara çarparak uyanmıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder