30 Mart 2013 Cumartesi

AŞK

Kararsızlık hat safhada,
Tatlı değnek iki ucu.
Alenen dolaşmayı deçtim,
Seni sevmek süşünce suçu.

Banane ben anlamam işlerim
Tınmam en ağır suçu.
Çekerim cayır cayır acısını,
''Gık'' demeden.
 Aşk bu,kaidesi kuralı yok.
Cahildir, kitabı yok.
Adı Üstünde ''Aşk''

Hadi Bismillah başlayalım.
Tırsmayalım sakata gelmekten.
Kim ne diyor takmayalım.
Onların derdi çok bilmekten.
Çok gülelim çok ağlayalım,
Kim ölmüş sanki sevmekten?
Üç harfliden gelsin ne gelirse
Korkma çarpılıp bölünmekten.

Niye daha önce yazmadıysam sözlerini. Günüm kötüydü; ancak ben güzelleştirmeye çalışıyorum bu şarkıyla. Doktor dedi,her şeyi kafaya takmamalıymışım. Doktor dediyse tamam.
Pazartesi albüm çıkıyor. Hemen almam gerek. İnşallah gelir ya. Bazen ilk günleri gelmiyor albüm. ancak,benim geleneğim bu. Geleneğimi bozdurmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder