2 Mart 2013 Cumartesi

TWEETY




Karşınızda Tweety...
Çocukluğumda çok izlerdim. Saatlerce çizgi dizi izlerdim ben.
Ben kuşları çok sevmem,kedileriyse çok severim. O yüzden Sylvester'in Tweety'i yemesini isterdim. Şaka şaka. Kuşları çok sevmem gerçi. Birden kanat çırpmaları sinirimi bozuyor.
Bu resmi neye bakarak çizdim ben biliyor musunuz? Bir çıkartmaya. Ne var bunda?,derseniz eğer. Şu var: Yıllar önce bir kek çıkartma veriyordu böyle Tweety falan. Yıllar öncesinden kalmış. Ben çıkartma çok severim,biriktiririm. Dosyalarım çıkartmalarla süslüdür,sade şeyleri çok sevmem. Çıkartmalar kurtarıcımdır benim. =)
Bu arada artık herkes öğrendi: Tweety erkekmiş. : D
E incecik sesle seslendirirseniz biz de öyle sanırız. Gerçi seslendirmesi iyidir onun.. Cartoon Network ile Nickeledeon seslendirmede çok iyi.
Gumball'ın Harika Dünyası'nda seslendirmeler müthiş. Ancak onda da kız sandığım Japon balığımız Darwin erkekmiş. Onun da sesi çok tatlı yalnız. Gumball'ın Harika Dünyası'nda böyle bazı şeyler üst üste yineleniyor. En sevdiğim şey o bu çizgi dizide.
Bir de kaslı erkeğim Johhny Bravo var(Adamı sahiplendim resmen:) ). Onun da seslendirmesini seviyorum.Ayrıca burada Türkçe şarkılar falan söylediği olmuştu kahramanların. Çeviri olmasa bile çok eğlenceli.
Veeee elbette ki. Foster'in Hayali Arkadaş Evi. Onda da seslendirmeler çok iyi. Bir de seslendirmeler kendi ülkelerindeki seslere gerçekten benziyorlar. Sanki aynı kişiler Türkçe,İngilizce konuşuyorlar gibi.
Sünger Bob... O da çok iyi. Yalnızca bazen Sünger Bob'u alışık olmadığımız bir sesten duyuyoruz. Asıl ilginç yanı şu: Bir bölüm izlemiştim. Adım gibi eminim o ses değildi,daha sonra yine o bölüm çıkınca izlemiştim diğer sesti. İnsan sese alışınca yeni ses tuhaf geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder