1 Mart 2013 Cuma

YA?

Çok korkuyorum,
Ya sonsuza dek seversem seni?
Ya sonsuza dek senden vazgeçemezsem?

Allah'ım bu duyguyu iyi bilirim. Bu soruyu kendime çok sordum:''Ya sonsuza dek seversem onu? Ya aşkım bitmezse?''.
Çok acıdır çok. Çok can yakar. Kırılmayan umut insanı ağlatır,unutmaya çalışırsın umut kötü bir dost gibi yanında biter:'' Ya severse?''. Bırak sevmiyor işte.
Unutacak gibi olursun, umut koşarak yanına gelir: ''Bir sözünle nasıl da mutlu olurdun? Belki daha güzel sözler söyler işte.''. Yalan,kötü sözleri daha çok aklımda. Kötü sözünü daha çok duydum ben.
En sonunda beni ağlatan şarkıları dinlemedim, onun adını duyduğumda onun adı değilmiş gibi yaptım. Gerçek dostum umut değil zamandı benim. Sonunda sildim aklımda hain aşkı. Umut da onunla gitti başka bir aşığa acı çektirmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder