2 Mart 2013 Cumartesi

ROCK ME

I want you to rock me,rock me,rock  me,yeah,
I want you to rock me,rock me,rock me,yeah,
I want you to hit the pedal,heavy medal,show me you care,
I want you to rock me,rock me,rock me,yeah...
Çok güzel bu şarkı ya. En çok Louis Tomlinsson'un kısımlarını sevdim.
''R-O-C-K me again...'' buraları da çok güzel. Bayıldım bu şarkıya.
Live While We're Young'un klibini beğensem de,şarkıyı sıradan bulmuştum. Klipteki ağaçlar çok güzeldi bir de. : )
Little Things'i ise sevmedim. Klip yine iyiydi.
Kiss You...Onu sevdim. Klibi de çok tatlı. Çok gülüyorum o klibe.
One Way Or Another'e gelrisek... Şarkıyı güzel söylemişler,ben sevdim. Klip ise bir harika. Bu çocukların klipleri güzel oluyor ya. Çok eğlenceliler. Dansları çok eğlenceli. Şarkının geliri de Afrika'daki çocuklara bağışlanacakmış. Çok güzel.
Öyle erkek sanatçıların klipleri çok ilgimi çekmez. Çünkü onların yapabilecekleri şeyler sınırlıdır bence. Kadınlar çeşit çeşit giysiler,makyajlar...
Yine de bazıları ilgimi çekiyor. One Direction onlardan biri.
Elbette Ne-Yo danslarıyla,hem danslarıyla hem de görselliğiyle Jls, yine danslarıyla Usher ile Jason Derulo 'nun kliplerini de severek izlerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder